Baka brownies

Tjabba! 
Hay fyllde ju år igår men det firades idag med, genom lite släktkalas. Jag som den super au pair jag är ägnade en del av min lediga dag till browniebak med äldsta grabben. Tycker om att få lite ensamtid med honom, han är faktiskt lite kul att hänga med. Då är han en blandning av en smart, en rolig och en liten busig pojke. När fler är i närheten märker man dock att han är en grabb som närmar sig tonåren, han är ju ändå 12 barre.
 
Vänner, det är min brownie jag serverade på min b-day. Med amerikanska ingredienser blev resultatet inte lika gott enligt mig, men gästerna tyckte att det var en mycket god brownie.
 
 
Födelsedagstårtan för min vmamma och hennes bror som fyllde år dagen innan henne. Tårtan var så god, glasstårta med ett helt lager av krossade oreos inuti och med oreos, cookiedough och M&Ms utanpå. 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

MUMS!

Svar: yepp mumma :D
Elin Eriksson

2013-08-19 @ 07:27:57
Postat av: Kajsa

Sluta fy va gott

Svar: hehehe
Elin Eriksson

2013-08-19 @ 21:01:12
Postat av: Shnoooo

Utan o skämta nu så vattnades det i munnen på mig när jag läste detta. Ändå gött med saliv sprutandes när man ska försöka sova jorååå inte alls sugen

Svar: Hahahaha åh sötnos!!!! Åh va jag saknar dig! :(
Elin Eriksson

2013-08-19 @ 23:04:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!