BLASTING BLURRED LINES

Det är precis vad jag och M gör när vi åker i bilen. Han sa för nån dag sedan när vi hörde Blurred lines
''Can this be our song?'' 
ALLTSÅ ÅH! 
Blurred lines kom på radion när jag och M satt i bilen innan ''turn it up'' säger han och vi sitter där i bilen och sjunger med så gott (och högt) vi kan. Han är så söt att jag smälter. 
 
(Blasting=spela hög musik, i detta sammanhang)
Ska sova nu, taggar Garden imorgon igen!!
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Ååååh söt!

Svar: Eller hur!!!!
Elin Eriksson

2013-08-15 @ 15:51:28
Postat av: Shno

Aaaamen lägg aaav mitt hjärta smälte precis!! Sötaste M<3

Svar: Eller huuuur <3333
Elin Eriksson

2013-08-17 @ 12:16:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!