Chillchill

Hämtade D vid 1 och blev beordrad att köra honom till sin mormor och morfar. Hemma vid 2 och satte igång med städningen. Nu väntar jag på torktumlaren och på bussen som lämnar barnen här 4.30, klockan är nu 3.20. Detta betyder att jag i skrivande stund jobbar men ändå inte jobbar, det är awesome.
 
USA älskar stoppskyltar, de finns på så många vägar att man använder dem som väjningsskyltar istället, vilket inte är så bra. Finns många poliser i Ridgewood och vill gärna inte åka på en sådan onödig böter. Eftersom jag kört så mycket bil de senaste dagarna har jag sett ett par krockar (inte när de händer utan när polisen är där) och har även sett så många bilar som är lagom tilltygade med göttiga bucklor. En bil hade silvertejp för att hålla ihop motorhuven, stabillt. 


Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!