FF

Bara för att visa på att min spotifylista är mycket accurate så kan jag meddela att när jag lämnade D på hans karate (tar typ 8 min dit) idag så spelades 3 av låtarna jag nämnde på raken. Det är galet hur trött jag kommer bli på låtarna snart. 
 
Igår efter jobbet träffade jag Amelie och Anna. De var på en affär som heter Marshalls, och jag skulle hitta dit, lättare sagt en gjort så jag ringde Amelie typ 5 gånger innan jag hittade dem, hehe. Eftersom affären stängde när jag hade kommit dit drog vi till en Starbucks. 


Från och med nu och hela helgen kommer jag ha ff vilket är väldigt skönt, kommer alltså vara ledig hela helgen. Wiho! Har lite ont i huvudet, tror det beror på för lite sömn, så därför väntar jag med springturen tills i eftermiddag istället. Måste tanka bilen och handla mat idag eller imorgon så om jag orkar så gör jag det efter att barnen åkt till sin mormor och morfar typ vid klockan fem ikväll. Ha en bra helg mina finisar. 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Marshalls har jag hört talas om, en Solis har köpt gööörsnygga träningskläder där. Du få se till å hitta dit innan de stänger nästa gång! ;-))

Svar: Ja jag är lite taggad på att åka tillbaka dit, det ligger typ 15 min bort eller så, så kommer lätt åka dit igen :)
Elin Eriksson

2013-08-09 @ 21:47:33

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!