Hoboken

Igår var vi ute i Hoboken, min första riktiga utgång, najs!! Här kommer ett gäng pics från igår! 
 
 




Jag var ju såklart supertaggad på att dra ner till vattnet å se Manhattan-skylinen men tjejerna var inte lika sugna på det. Så såg vi liten bit av den påväg till tåget när vi skulle hem, ''där har du din skyline''. JIPPE. Fin bild blev det. Blir riktigt till mig av att se skylinen för det är så COOLT! 
 
 
 
Sanna och jag blev lite för varma inne på en pub så vi drog ut därifrån och då hittade vi till vår stora lycka ett schackbräde och började spela! Måste säga att jag är stolt över min insats 1-1. Sanna fick dock lite hjälp av en liten man. (Egentligen vann jag 1 gång till men de tyckte inte den lilla mannen). Hur som helst så var det super roligt!!
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Åååh va kul, o fin du är <33333

Svar: Åh älskar dig <33333
Elin Eriksson

2013-08-12 @ 20:46:43
Postat av: Rerre

Orkar ju inte va snygg du äääär!!

Svar: amen sötissss!!! tack XD :PP ^^
Elin Eriksson

2013-08-13 @ 14:39:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!