I'm off 2 bed...

...så godmorgon på er! Börjar bli något irriterad på tidsskillnaden.
Har gått i pyjamasliknande kläder hela dagen fram tills jag träffade Anna & Amelie i town. Märkte nu när jag kom hem att jag hade tröjan på fel håll. Se sådär går det när man inte ens kollar sig i spegeln innan man kliver utanför dörren. Tränade ju inte imorse men på grund av detta var jag seg hela dagen. Morgonpasset kommer därför lite välkommet imorgon.
Skalade majs innan idag och tänkte ''corn'' så tänkte jag ''hmm man poppar ju faktiskt this corn. Pop that corn. Pop-corn. Popcorn. Aha.''
Bör jag vara orolig för att jag aldrig tänkt på det innan eller för att jag tänkte på det nu?


Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Känner du av det än?

Svar: Nej inte jetlagged mammi, utan att när jag har kväll och tid för att prata/skriva till er så sover ni alla redan vilket gör att direktchat är svårt
Elin Eriksson

2013-08-08 @ 09:20:27
Postat av: Anonym

...menar tidsskillnaden

2013-08-08 @ 09:21:05
Postat av: karreeee

du borde vara orolig. jag har till och med tänkt på det lol

Svar: lol. *orolig*
Elin Eriksson

2013-08-08 @ 13:41:05
Postat av: karreeee

du borde vara orolig. jag har till och med tänkt på det lol

2013-08-08 @ 13:41:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!