Last day of camp

 Haaii! 
Dålig uppdatering igeeen. Men det finns inte tid att sitta vid datorn under dagarna. Igårkväll efter Garden och jobb drog jag och Isabelle in till town för froyo tillsammans med Oliva, Anna och Amelie. Mys!! 

Lovar att jag hade froyo under lagret av cookie dough! 


Idag var det sista dagen på camp för barnen. Passade på att ta en bild på bussen då jag forfarande förundras över att de kör fram till dörren till precis alla hus för att hämta kidsen! 


Idag har jag fixat mitt social security number här, vet inte varför jag ska ha ett sådant men skönt att det är avklarat i alla fall! Efter det mötte jag upp Isabelle, min vmamma, hennes mamma, barnens faster och kusin för lunch på Cheesecake factory, yum! Min vmamma fyller år imorgon så därför överraskade vi henne med sång från personalen och en cheesecake till efterrätt. Hon var snäll och delade med sig till oss andra. Kan säga att en femtedel av den där kaken var nog, mådde lite illa efteråt. Hur ska jag orka en egen nästa gång? 






Skypeade med mamma och pappa nu i en och en halv timma, mys! Och nu blir det jobb hela kvällen, tjoho!
Jag köpte därför lite godis så att jag fortfarande får fredagskänsla! Köpte Reese's i mörkchoklad, sooo deli!  Swedish fish godisarna är SÅ goda. De plus Reese's är hitills det enda jag känner i godisväg att jag saknar i Sverige (nej Swedish fish smakar inte som lösgodisfiskarna). 

 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Mys å Skypa med dej med! Puss o kram

Svar: Puss <3
Elin Eriksson

2013-08-17 @ 09:04:23
Postat av: Kajsa

Eeeeeeeeeh HUR god var froyon med cookie dough?? Låter så jävla gott!! Mm vill ha

Svar: SÅ GOTT!!!!
Elin Eriksson

2013-08-17 @ 13:49:27
Postat av: Irma

Jag vill med ha glassen Omg Omg Omg hittills det jag varit mest avundsjuk på!!!!!

Svar: Haha, den är så god! Hade med varit lite avis!
Elin Eriksson

2013-08-18 @ 14:12:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!