Luringen

Skön morgon med de vanliga rutinerna, väcka barnen, servera frulle (värma en våffla till E, hälla upp cheerios till D, M vill inget ha, så lätta barn vid frukosten!) se till att de får med sig allt på bussen som kommer precis utanför dörren ca 8.15. Därefter drog jag en löparrunda som var så skön idag, orkade hela rundan jag tänkt ut, *stolt*. Vädret är väldigt bra idag träningsmässigt sett, klarblå himmel och sol, men med frisk luft (inte alls fuktigt), nästan kyligt nu på morgonen för att vara här (hemma hade detta varit en perfa dag). Så tack vare vädret gick det att andas normalt under hela springturen, tjiho.
 
Nu har jag precs gjort klart min frulle ♥. Frukosten är verkligen min favoritmåltid här. Löv it. Men har kommit in i en dålig vana att äta middag sent, mellan 7-8 blir det oftast, själv vill jag äta den vid 5-6 men what to do när familjen inte blir samlad först vid den tiden? Jo what to do. Funderar på att äta vid 4 precis innan jg börjar jobba, så kan jag bara ta en frukt när de käkar middag. Muy bien Elin. 


The reason why I love my breakfast
 
 
Mamma! Gjorde nyss ett ärende åt min vpappa och när jag satt bilen och lyssnade på radiokanalen Z100 (Kajsa hur coolt är det att Z100-New York's Hit Music Station är min standardkanal??) fick jag höra en luring! Så rolig var den, lika bra som Peters brukar vara! 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Tänker och saknar vår resa så sjuuuukt mycket, kan verkligen inte tro att det faktiskt hänt:( åh vill med lyssna på z100!! Fubb! Här hemma börjar jag redan längta tills vi ska åka till USA, börjat diskutera lite när vi ska åka!!! :D

Svar: Wieeee <3
Elin Eriksson

2013-08-14 @ 17:44:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!