Movie night

Fredagsmys med kidsen, blev movie night. Så lekte super-au pair och gjorde popcorn. När E hade somnat och filmen var slut underhåll jag grabbarna med att prata engelska med svensk melodi, det var verkligen en höjdare kan jag säga. De har ''dare:at'' (typ slå vad) mig att prata så en hel dag, vet dock inte om jag är så sugen på det.  De är ju kids så kan inte kräva så mycket pengar från dem så vet därför inte om det är värt det, höhö. 

När jag nattade M så sa han att om han fick göra en sak i hela världen så skulle det vara att åka till Sverige, träffa Zlatan och tillsammans med Ms alla svenska au pairer spela fotboll med honom. Kan man bli sötare?
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!