Nemas problemas

Det är underligt hur två dagar kan vara så olika. Igår var en jobbig dag medans denna tisdag har gått så bra. Förutom lite syskonbråk som alltid så har barnen varit så snälla idag och allt har flutit på bra. 
D hade en kompis över på playdate och de ville hänga i poolen, nemas problemas säger jag som får sitt ute i solen och vakta dem. Med min iskaffe 

Jag tog med mina tre kids till Paramus Mall för lunch, kan ni förstå att alla tre VILLE ha sallad till lunch? Ibland blir man förvånad alltså. Nemas problemas säger jag och får käka en god ''mixa egen''-sallad (hehe Julia), kändes typ som en Jensenlunch på Paprika. 
E ville baka brownies, nemas problemas, let's do it!! 
Väldigt äckligt med färdigmixad smet dock, inte konstigt att alla gillade min brownie och tyckte den var ''rich'' och ''delicious'' när de annars äter sådan färdigmixad skit. E ville ha frosting på (säkert inspirerad av min brownie) och då skulle hon bestämt ha M&Ms som frosting (what?) så vi drog in M&Msen i micron och sedan blandade jag i lite vanlig choklad, grädde och något som liknar florsocker och vipps, en frosting! #mästerkocken



Ser gott ut, är EJ gott. Smakar som playdo. 
 
Har hittat ett gött snack, Magic Pops. Typ som riskaka. till för barn au pairer.
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Har du smakat playdo??

Svar: men som de luktar då :1
Elin Eriksson

2013-08-21 @ 08:41:37
Postat av: jullee

haha mixa egen sallad med MAAAJSS!! hahhaha så snåla

Svar: Hahahah <33 best ever <33
Elin Eriksson

2013-08-23 @ 09:38:32

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!