New York

New York är bäst. 
Igår var det inte lika mycket turister på plats som det varit de andra gångerna jag varit där vilket var så skönt, det är så svårt att ta sig fram vid Times vilket är en av nackdelarna med New York. *Leker äkta New Yorker som stör sig på turisterna* 
En av mina favoritbyggnader i Nwe York är Chrysler Building, så fin!




Grand Central Station, där så många scener av filmer och TV-shower spelats in.
(I mitt huvud: TV-shower? TV-serier? ser mer rätt ut, well de säger shows här och inte serier. Kan inte räkna hur många gånger jag sagt fel och barnen kollar med höjda ögonbryn på mig)
 
Vi (familjen, Isabelle och jag) åt på en Asian fusion resturang på Times Square som heter Ruby's Foo. Sushi till appetizer som var så god. Till själva middagen blev det massa olika rätter som vi småplockade ifrån, Pad Thai, Fried rice, sticky coconut rice och annat gött.
 
Vi gick in i M&M store till barnens stora förtjusning där de handlade lite candy till Broadway showen de (familjen) skulle se på. 
 
Jag och Isabelle följde inte med på showen utan gick runt i New York lite och sedan till en bar några block ifrån Broadway där vi mötte upp en gammal au pair som var här samtidigt som Isabelle och som nu pluggar här. De har inte riktig cider här så blir Magners som smakar som öl med smak av cider. Ändå gott! Efter New York drog jag och Isabelle till The Office här i Ridgewood. Bra lördag!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Åhhh vill typ inte ens se sånna här bilder haha! Hoppas du har det askul o fatta att du bara drar in till NY sådäär.. öh. japp ska till stan imorn kul det med:)))):)))

Svar: hahaha åh älskling <3 så lyckligt lottad wiiiee!
Elin Eriksson

2013-08-18 @ 19:13:13
Postat av: Pia

NICE!

Köper man M. M i lösvikt eller vad är det i rören?

Svar: Svar ja! hehe
Elin Eriksson

2013-08-18 @ 21:31:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!