Ny vecka yao

Hellu!
Igår efter att Ellen åkt hem hade vfamiljen släktmiddag så jag träffade Amelie, Anna, Olivia, Sanna och Sannas pojkvän som är här på besök, på en resturang i town där vi åt middag. Lite senare gick jag, Amelie, Anna och Oliva till Red Mango som är ett frozen yoghurt place.  
 
Måndag igen med en ny jobbvecka framför mig, denna veckan kommer jag jobba typ fulltid ca 45 timmar alltså. Redan klockan ett ska den äldsta grabben hämtas från sin karate idag. Har tränat innan frullen som vanligt men idag var det så jobbigt. Men om jag får vara fri från skador och sjukdomar ska jag nog ha bättre form när året är slut. Nu käkar jag frulle och har nog hittat de bästa yoghurtarna, 6 gram socker & 11 gram socker. 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Vi har oxå köpt grek. yoghurt! Ska försöka oss på yoghurtglass! Såååå gott! Puss på dej! O ha en bra vecka!

Svar: Åh gott!! Tack detsamma, puss <3
Elin Eriksson

2013-08-05 @ 22:46:51

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!