Radio

Om ni tycker att radiokanalerna spelar sönder låtarna i Sverige så är det ändå inget mot vad de gör här. (Finns dock nån kanal som spelar lite mer blandat och grymma band som All American Rejects.) 
Låtarna som spelas på repeat: 
I Choose U- Timeflies
Clarity-Zedd
The Other Side- Jason Derulo
Safe And Sound- Capital Cities
Feel This Moment- Pitbull & Christina Aguilera
We Can't Stop- Miley
Come & Get it- Selena 
 
Har inget roligare att komma med då jag endast jobbat idag. Är så glad att denna veckas schema inte är mitt vanliga schema. Det positiva är att jag får spendera tid med den äldsta vilket är kul då det känns som jag inte träffat han alls mycket hitills för att han har haft många overnights at camp. Han är en riktigt smart, snäll och polite (för artig känns som ett så mesigt ord) grabb vilket är så skönt. 
Här är två pic på moi som mellan grabben tagit (eftersom bilder på barnen inte får hamna här), sötnosen sover borta i natt, suger!
Notera hur trött jag är i ögonen. Utan powernappen vid 12 är jag dead. Somnar inte inna elva och går upp vid sju. Forever tierd. 


 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Anonym

Men "mellan grabben" är särskrivning hehe.

Svar: hahaha omg crap.
Elin Eriksson

2013-08-07 @ 08:47:50
Postat av: Anna

Illa när man har över 50 procent av låtarna på sin spotti.....

Svar: haha har gjort en ''USA'' spotifylista, 100% radiolåtar. ILLA
Elin Eriksson

2013-08-07 @ 17:23:59
URL: http://annaiusa.blogg.se/
Postat av: Anna

Illa när man har över 50 procent av låtarna på sin spotti.....

2013-08-07 @ 17:24:00
URL: http://annaiusa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!