Saturdaaaay

Lördag jippie!! Morgonträning i ett riktigt varmt Ridgewood. Sedan kom Olivia, Amelie och Anna över för lite poolhäng. Senare drog jag Anna och Amelie till en grekisk restaurang som heter It's Greek To Me. Åt gyros, gott! Nu är jag hemma för att duscha och byta om, ska till Olivia senare där vi alla ska äta mat och föra, för ikväll ska vi till Hoboken, ett ställe i New Jersey som ligger mittemot Manhattan, för en utgång. SÅ TAGGAD! Idag har varit en sån dag som gör att jag förstår varför jag åkte. 
 
Svettig och glad efter träningen 

Amelie & Anna
 
Föda!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Ha de så kul!

2013-08-10 @ 23:04:34
Postat av: Kajsa

Åh va mysigt! Här är det höst och seriöst det var det värsta blixt och åskvädret som jag varit med om, höll på oavbrutet i flera timmar!!! HOPPAS DU HAR DET AS KUL PUSS

2013-08-11 @ 13:42:05
Postat av: Maria /Julia mehehehe

Åå vill ha ditt liv människa!!

Svar: Hahahahaha julle <3333
Elin Eriksson

2013-08-13 @ 01:16:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!