Shopping

Min shopping idag bestod av ett par shorts från Abercrombie & Fitch, en skjorta från Forever 21, mascara från Sephora och 2 bras från American Eagle. Ville egentligen shoppa så mycket mer men det blev helt enkelt inte av idag, tiden fanns inte till. Om det blir som vi vill drar vi dit på torsdag också, hoppas å taggar!

 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Anna

Tjuuusigt! Själv shoppade man ju också lite på Garden iddaaaag

Svar: tackar!! åh gillar vad jag hör!! men ser inte kläderna på din blogg? skärpning!
Elin Eriksson

2013-08-14 @ 04:52:23
URL: http://annaiusa.blogg.se
Postat av: Shno

Det är meningen att du ska leka modell nu o ha på dig "new in" kläderna..... *besviken*

Svar: Hahaha... Well. Så avanserad bloggare är jag inte än.. kanske när jag får 5 kommentarer per inlägg! :P
Elin Eriksson

2013-08-14 @ 08:40:44
Postat av: jullee

du har ju en sån shorta fast i andra färger ju haha :D du är så bra med shoppingen XD

Svar: hahahaha VISSTE att du skulle komma ihåg <33333 love youuu
Elin Eriksson

2013-08-15 @ 10:11:42

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!