Stop & Shop

Först innan idag tankade jag bilen och sedan åkte jag till stop and shop, typ som en ICA. Frågade en som jobbade där vart vissa varor fanns och då frågade hon vad för accent jag hade (jag ba, gött att man frågar vart mjölken finns å de hör att man ej är äkta New Jerseybo. Kul) Jag sa ''I'm from Sweden'' ''GET OUTTA HERE, that's so cool'' *Folk stirrar* ''All the way from Sweden'' Eeh, okej hejdå. 
 
Träning på morgonen också, sprang 1,5 min bättre idag än igår, och eftersom jag inte springer så långt än så ger det mycket på kilometertiden, gött. Idag har jag skypeat med Julle, Mamma, Kajsa, Mormor och Morfar mys. Hann med att sola å bada i poolen lite med wiho. Nu jobbar jag och låter flickan vara frisör, åh skönt tänker ni, nej, hon vet inte vad håröm är, jag vet. 
 
Jobbar till typ 10.30 tror jag, sedan ska jag träffa tjejerna som är i fullfart med Ellens sista utgång i Ridgewood. 
 
Min vpappa var snäll å köpte gött kaffe till moi idag så en bild på min frulle.
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Duktigt med löpningen, nu är du flitigare än mej❕🏃
Jag har liksom lite semester från träningen nu, men nästa vecka....!

Svar: Tack! Det är skönt när man är klart i alla fall!
Elin Eriksson

2013-08-03 @ 22:07:33

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!