SUPERFRULLE

Godmorgon!! (God eftermiddag) 
Lite jobb+lägga mina lakan i tvätten innan det var dax för en löprunda. Saknar Skatås så mycket just nu. Mina ben blir stumma innan jag ens kommit upp i en kilometer på asfalten vilket suger. Men höll 5.30 tempo som jag vill göra när jag springa 6-8 km men nu sprang jag mycket kortare tyvärr. Lite styrka i trädgården innan jag gick in och gjorde i ordning frulle. Gjorde till och med kaffe, yes! Inte lika gott som det jag dricker hemma, men funkar! 
Det är dåligt väder idag, molningt med lite regn så det passar mycket bra med en städdag idag, barnens och mitt rum står på schemat, ska ta alla lådor i mitt rum och så, så det kommer nog ta upp stor del av den lediga tiden idag.
Rostat bröd mmmh, kaffe, naturell yoghurt som smakar som vaniljyoghurten hemma, så ska det vara.

Svettig_brud
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!