TVÅ VECKOR

Idag var det två veckor sedan jag kom hit (till familjen), ändå galet. Idag har jag gjort en makeover extreme i mitt rum så att det känns mer som mitt rum. Extreme makeover=flytta några saker, ställa fram några saker, ställa undan andra saker, rama in en av bilderna min vfamilj hade printat ut och satt upp på väggen. 
Saknar dig Kajon 


Nu ska jag tanka bilen och sedan hem till Amelie. Heidoo & puss!
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Rerre

Har det bara gått två veckor..? Alltså åååh. 50 veckor kvar då KUL. Saknar dig as mycket redan :(((

Svar: Ja :( Saknar dig med <3<3<3<3 KOM HIT!!!
Elin Eriksson

2013-08-02 @ 01:25:37
Postat av: Anna

Nu får du en comment av miiiiig

Svar: Tack det värmer hihihi
Elin Eriksson

2013-08-02 @ 05:18:35
URL: http://annaiusa.blogg.se/
Postat av: Pia

Inte ramat in mej?😫

Svar: Om jag hittar en till ram kan jag rama in familjefotot!!
Elin Eriksson

2013-08-02 @ 13:24:07
Postat av: Kajsa

Åh har den som bakgrundsbild på telefonen!!! Saknar dig svinmycket, kom precis till Sverige så nu när vi rest färdigt så kommer det verkligen kännas att du inte är här:( Älskar dig!!!

Svar: Saknar dig :( Älskar dig!
Elin Eriksson

2013-08-02 @ 13:40:01

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!