Varning för tår

Först lite mer om igår: Efter raftingen igår var vi alla trötta av dagens äventyr och jag och Ellen hade väl bränt oss lite på näsan. På grund av tröttheten beställde vi hem sushi, så gott! Eftersom vi var i Pennsylvania har jag bara 47 delstater to go, yezz!
 
Fina Ellen som jag kommer sakna

 
Sushi
 
Igår kom massor av familjevänner över för att vara med på Ellens sista kväll och såklart au pair tjejerna, gissa vem som var den enda som grät? JAG. Såklart <333
 
Idag ska vi luncha med familjen och sedan åker Ellen hem. Lillflickan och hennes kompis fick måla mina naglar. Stort misstag. 
Kompisens sida(vänster) - E's sida(höger). Bra jobb E! 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det!

2013-08-04 @ 17:59:31
Postat av: Pia

Jag får tårar i ögonen bara jag tänker på det!

Svar: Mamma <3
Elin Eriksson

2013-08-04 @ 17:59:48
Postat av: karreeee

så blir det typ när jag målar naglarna eheh

Svar: Hahaha <333
Elin Eriksson

2013-08-05 @ 09:11:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!