Walk walk passion baby

Det är så fuktigt ute att det känns som det var typ 35 grader ute idag. Så efter att jag sprungit ett tag märkte jag att vädret var starkare än mig. Bestämde mig då för att istället powerwalka och utforska nån ny löprunda. Det är riktigt trevligt att gå i området här, känner mig väldigt gammal då jag tycker det är kul att kolla på hus. Vissa kräver fler bilder, så varsegoda, här kommer lite picssss!!

Den största brevlåda jag sett. Syns inte på bilden så bra men den va säkert 70 cm lång. (Breaking news huh?)
 
Såg en brevis som gav mig hemkänsla.
 
Ett Sverigehus! Hemkänsla 2.0

Dessa sötnosar finns överallt! Och denna ekorre satt å åt en kotte (eller nått), precis som en ekorre ska, så söööt.
 
MAT! Allt jag  kunde tänka på innan jag smakade var ''snälla låt i alla fall laxen smaka som hemma''

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Smakade den som hemma då?

Svar: Ganska likt, men din lax är godare!
Elin Eriksson

2013-08-10 @ 09:13:02
Postat av: Kajsa Eriksson

Wieee bilder! Vill ha en videoblogg snart ;P typ filma på mallen och i området och såå. puss

Svar: Ja, när jag åker till mallen får jag väl göra det, men jag vet ju inte hur man klipper och sånt..
Elin Eriksson

2013-08-10 @ 11:44:40

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!