1 vecka kvar!

Ja, det är faktiskt bara en jobbvecka kvar för mig sen har jag jullov! Familjen ska till Mexico men jag stannar i Jersey och som sällskap får jag min syster!! WIE!! Lever i en helt annan värld här känns det som för jag är inte riktigt med på att det är julafton om 12 dagar och att det snart är 2014 och att då har halva min tid gått här? Helt sjukt!

Anyways, idag har jag kollat julkalendern som är så rolig, städat (min vmamma älskar att ha allt i ordning när de ska åka på semester så blir lite extra städ) jag har även tagit en löptur i området, lite halt här och var men annars var de bara så GÖTT.
Min vmamma är så himla söt, hon kommer med en liten gran och påsar med pynt i som barnen gjort i skolan. Och säger att jag gärna får pynta och sätta upp i mitt rum om jag vill få lite mer julkänsla, två tomtar hittade jag med hihi. 




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Carro

8 dagar xD inte 12 xD

Svar: Haha LOL
nån kan inte räkna*
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-16 @ 20:46:56
Postat av: Matilda

ÅHHH vad myyyyssss!

Svar: Wieee!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-17 @ 09:50:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!