Brooklyn

Idag har vi sett Carrie steps, ätit cupcakes från Magnolia, gått på fifth och gått över Brooklyn bridge. Kallt men fint!!
Kamera bilder kommer när jag har tid. Vi bara åker till NYC, åker hem, sover och åker in igen! Trötta... 
Just nu äter vi middag på en resturang som heter Sociale i Brooklyn, mys! 
Dock vet vi inte vad vi ska hitta på imorgon, antingen ska vi kriga på Times Square i tolv timmar (utan toa, utan mat) eller gå på en oklar fest som en viss mister från min gamla skola vill dra mig med på. What 2 do. Alla mina vänner=vill dra festen. Kajsa=vill dra Times'. Me= panikar på livet, vill inte stå på Times' utan toa. What 2 dooooooo.
 
 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

🎉🎉🎉🎉Gott Nytt År❗
Älskar er❗❤❤❤

Svar: Älskar dig❤️
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-31 @ 15:44:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!