Cecilie & onsdag

Trött på att inget smakar som hemma men detta gör: 
(Kajsa du kommer få en lång lista med råvaror inför vårt julbak!)
Kan inte se allt på SVT play vilket SUGER! Försökte hitta på andra hemsidor men nej, befinner mig ju i USA så :(

Jag och Cecilie har kollat tv och pratat, mys! Nu äter vi froyo... Känns som de blivit mycke froyo på senaste tiden hehe. 
Men från och med januari ska vi (förhoppningsvis) börja gymma tillsammans istället! Allt beror på om kah får köra till gymmet eller ej, ska fråga vmamma snart!
(PS. "22" spelas #landoftay
PS. 2 nu spelas "Love Story"
PS. 3 nu spelas "Stay Stay Stay")




Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Cecilie Birch

LOOOOVE <333333333

Svar: BESTLOVEEVER❤️❤️❤️❤️❤️❤️
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-12 @ 04:18:31
Postat av: Irma

VILL MED SE ÄKTA MÄNNISKOR och så mycket bättre och massa grejer jag inte får se pga ej i Sverige!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och sluta ha så jävla äcklig topping på så goooooood frozen yoghurt. fan vad upprörd din blogg gör mig. helvete.

Svar: Kan folk sluta bry sig om vad jag har på min FROYO??????????????????????
BÄREN ÄR INTE ENS GODA HÄR UTAN SMAKLÖSA FATTAR DU OK TACK!
+ cookie dough är så jävla gott
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-12 @ 10:56:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!