Counting stars

Counting stars är verkligen en av mina favoritlåtar men den spelas  HELA tiden på radion, varje gång jag sätter mig i bilen spelas den på minst 1 radiokanal. Om de börjar spela de andra låtarna från Native-skivan så ska sluta lyssna på radion. Där har vi de dåliga med amerikanska radion, trodde ej man kunde tjata ut låtar så mycket som NRJ men jo. Har jag klagat på detta innan? 

KAJSA! De spelar Highway dont care på Nash FM (country kanalen) och Red på vanliga kanaler och just nu har Walmart en reklam där de spelar Never grow up... Land of Tay💜
Atm: M sätter på radion och de spelar Counting stars.
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Irma

Alltså verkligen samma med radion här! Tusen gånger värre än i Sverige...

Svar: Sverige är alltså bättre... Detta kände man inte innan man åkte....
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-03 @ 06:06:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!