Garden med Isabelle!

Först och främst, städerskan köpte en julklapp till mig😭 dör! Hon har inte alls mycket pengar och ändå ger hon barnen pengar och familjen julklappar och de tycker också det är jobbigt att hon lägger pengar på presenterna. I alla fall. Jag fick läppglans och shower gel. Så himla söt är hon, så nu vill jag såklart köpa nått till henne! Ge mig tips!
Nu är jag på garden med Isabelle! (Kajsa var lugn, har inte köpt nått än, sparar mina dolls!)



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Jag vet, jag vet, jag vet! Köp ett ljus med en sån fin silvrig hållare från bath and body works

Svar: Åh smart!!! Tack!!!!!!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-19 @ 20:37:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!