Hejdå november

Efter häng hos Dalia åkte jag tillbaka till Ridgewood och mötte upp Amanda. Vi åt middag på Wild Ginger och sedan efterrätt på The Office, mys!
Har jobbat kväll nu vilken var mysigt då barnen var väldigt gulliga idag! (Hade bara M och E).
Har försökt julpynta bloggen men är inte nöjd (håll på i över 2 timmar ORKA), så ska fixa det imorgon! 





Varför plockar kompisarna bort tallrik och muggar medans mina barn bara reser på sig och går?!



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Julpyntad blogg tycka jag vara fin! ;-))
puss, puss o ha en mysig 1:a advent

Svar: okej tack! Puss på dig med!! <3
► Elin Eriksson, 19 år

2013-12-01 @ 08:50:41
Postat av: Pia

Bara papptallrikar o muggar?

Svar: inte jag som dukade haha
► Elin Eriksson, 19 år

2013-12-01 @ 08:51:35

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!