LUCIA I USA

Strax innan fem var jag vid krykan där vi hade vårt Lucia tåg, vi bytte om och övade lite snabbt innan det var dax. Krykan var ganska liten men fullsatt. Kul! Försökte förgäves hitta min (värd)familj i mörkret, men efteråt så bjöds det på fika, bland att chokladbollarna vi gjorde, och då stod vmamma Hay redo att fota! D kommer fram och ger high five för vi var duktiga (älskar när han är sån) M kramas och E vill faktiskt ta bild med mig, underbara barn denna vecka
 
Alla de svenska au pairerna i Ridgewood;
Johanna, Anna, Andrea, Jag,
Tess, Dalia, Amanda, Malin, Maja


 
Efter Lucian drog vi alla till IKEA för julbord, yum!! 
 
De har utlottning av presenter i slutet av julbordet och Anna säger : jag vinner aldrig
Vem vinner?
Anna!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Åh men guud vad mysigt!!

Svar: Ja det var mysigt!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-14 @ 19:40:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!