One Direction love

Jag och Cecilie kollade på ''This Is Us'' en film om One Direction och nu är jag ännu mer kär i dem än vad jag var innan, och jag lyckades få Cecilie att bli lite kär med, nöjd! 
Dock är jag så ledsen (FÖRTVIVLAD) över att missa deras tour :( 
Hur OTUR kan man ha?? Först missar jag Taylors USA tour med en hårsmån, hon sjöng i New Jersey helgen jag kom hit så kunde inte gå på det och nu är hon snart på Europa Tour. One Direction är i Sverige i juni 2014 och börjar sin Nordamerika tour 1 augusti :) man ba JA MEN PERFEKT! NEJ. Slutar mitt år här runt 15 juli och de kommer till New Jersey 4 och 5 augusti. Mina planer för resemånaden är fortfarande oklara men jag vill i alla fall till västkusten. Blir ju för dyrt att flyga New Jersey-Cali, Cali-New Jersey och sen hem. Om inte annat onödigt att åka till Cali för knappa två veckor? Eller räcker det? Är jag deras största fan om jag cuttar av kanske 2 veckors semester i Cali för att se dem? Eller bara deras dummaste? Och nej kan ej se dem i Cali för dit kommer de i september och då måste jag ha lämnat USA. Skulle vart coolt att se dem i Nashville, slå två flugor i en smäll liksom, men dit kommer de den 19onde augusti, 4 dagar efter jag måste lämnat USA. Problems problems. 
ASLEDSEN! KUNDE DE INTE KOMMIT EN MÅNAD TIDIGARE BARA FÖR FAN. ELLER KÖRT VÄSTKUSTEN FÖRST?????????????????????
Specillt irri när man nu har Tess som är galet 1D fan. Hade vart kul å gå ihop. 
/ Ledsen tjej
 
En bild på min framtida man (har inte bestämt mig för vilken av dem än bara). 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Irma

Men PALLA ens gilla dom.

Svar: GÅ Å LÄGG DIG! (De har du säkert redan gjort)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-08 @ 13:46:53
Postat av: Tess

Jag har ju redan köpt biljett och kommer sitta 24 rader ifrån dem våra fina killar <3

Svar: Tänkte det!! Fyfan va fusk :( om jag löser ska jag på nått sätt hitta biljett!!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-08 @ 16:06:50
Postat av: Matilda

Haahaha din lilla fangirl

Svar: Haha yääääs
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-08 @ 19:31:41
Postat av: Kajsa

Lider med dig<3333333333

Svar: TACK <3
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-08 @ 20:42:33

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!