På bussen till Manhattan

Hämtade upp min älskade syster på park n ride, en slags busstation vid sju. Det var faktiskt bara hon som grät lite, jag hade redan gråtit när jag såg hennes plan på nätet hehe. 
Visade runt henne i huset och gav henne amerikanskt godis! 
Kajsa ser på insta att Justin Biebers kompis och kollega ska se på Justins nya film "Belive" i en stad i New Jersey och blir såklart helt till sig, han har köpt två biljetter, kan det vara Bieber som ska gå på den??? 
Vi ser att Clifton, staden han ska se bion i, ligger 20 min från min town! Får ju dock ej ta bilen dit men lyckos oss att tåget går dit!! 
Efter att ha övertalat mig som verkligen inte vill gå på den (finns andra bios jag hellre lägger pengar på) köper jag 2 biljetter till bion som börjar klockan 5 (den han ska gå på börjar 7.30 men är slutsåld). Så den 25:e (aa vet stor chans att Justin går på sin egen bio den 25:e) ska ja och Kajsa baka julgodis hos mig och sedan på äventyr!!!



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Kul!

Svar: 💕
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-23 @ 22:55:47

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!