Puss puss

Slutade jobba för 1,5 h timmar sedan och har befunnit mig i sängen hela tiden, så skönt. Kollat mitt älskade HIMYM så kul just nu, men vill bara att Ted ska träffa sin kvinna. 
Vntar på att The Hostages ska börja, suger att det börjar kl 10 för jag borde sova då. Men men. Imorgon ska det snöa mer vilket är lite risky för mig och Cecilie som planerat att vi ska ses. Får hålla tummarna på att varken hennes eller mina kids skolor är inställda/första lektionerna är inställda.
Idag fick jag första pussen av E, mysunge hon är just nu! När jag 1,5 timmar senare nämner det för henne säger hon ''No I didnt, when??????'' Hon förvånar nog sig själv med!
 
Satt å kolla på bilder från i somras, nog för att det är mysigt med vinter och jul, men alltå åååh vad jag längtar tills detta är livet. Inte flera lager av kläder och ingen halka.
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Man har glömt hur värme känns...

Svar: Eller hur….
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-17 @ 09:51:39

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!