Ridgewood i sorg

En tioårig pojke gick bort i fredags, en av Ms kompisar, han förlorade kampen mot cancer. Väldigt hemskt, pallar inte ens. 
M och mina vpäron var på hans begravning idag, en väldigt fin sådan av vad jag sett på TV i nyhetsinslagen. Denna lille pojke blev ''hederspolis'' i Ridgewood och därför var det hur mycket poliser som helst med.
 
Denna pojk var tydligen väldigt possitiv och levde varje dag fullt ut. Vänner och grannar i RW pyntade hans hus med julsaker nu inför julen för att han skulle få verkligen uppleva en sista jul, pynten han sitta uppe ett litet tag innan dog bara. FY. Här är en nyhetslänk med video om nån vill kolla! M är med!
 
http://www.nbcnewyork.com/news/local/NJ-Town-Plans-Police-Funeral-Cancer-234206111.html
(Klicka på bilden om videon inte startar med en gång)
 
Detta betyder att jag jobbar sent för föräldrarna är på ''cermoni'' under hela veckan då han var halvjude. Helt slut nu. Ska sööva.

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Ser inte bokstäverna när jag skriver för alla tårar! Puss på dig!

Svar: Visst är det bara så hemskt :(
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-04 @ 08:46:31
Postat av: Ellen

Fy va hemsk! Tårarna rinner :( hälsa alla och krama om dem från mig!

Svar: Det ska jag verkligen göra!! Hoppas allt är bra med dig! Eliana pratar fortfarande om dig minst varje vecka :)
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-04 @ 21:53:00

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!