SNOW

 Egentligen skulle Cecilie komma hit idag, men en av hennes barns skola blev ''inställd'' pga snö. Tror att mina barns skola kommer stängas tidigare idag pga snön. Löjligt, sätt på vinterdäck på bilarna så kan ni också köra i snö americans. 
Lovade att ge Matilda en bild på mitt hår, med kameran, utomhus. Så varsegod! Men vet inte om jag tycker det ser ut så här heller, mitt hår är väldigt dynamiskt, lol.

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Haahhah åhh bästa bloggaren!!! Tack för picen guuuud vad fint <3

Svar: Haha tack tack <3
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-10 @ 19:04:44
Postat av: Jullee

Ååå va fin <3

Svar: Tack älskling <3
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-14 @ 06:49:04

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!