❄️Söndag❄️

Andra adventsmys med Amanda, pysslade gjorde vi så fint. När hennes familj skulle fira lite jul med släktingar mötte jag upp Dalia som varit sjuk sedan torsdagskväll (hennes födelsedag) den stackarn! Vi åt sushi som jag craveat hela helgen och sedan drog vi en starre! 
Efter det blev det lucia practise, så mys, massa USAsvenskar va på plats och det kändes som om man var i Sverige för en kort stund! 
Snöat har det också börjat göra här. MYS. 
En rolig grej! Den isländska tjejen jag träffade på au pair skolan har jag pratat lite med om att dra på resemånad med till Cali, men under de senaste dagarna har det vart prat om att hennes familj skulle flytta dit, och då ser hon hellre nått annat under resemånaden, men nu verkar de bli var= jag har en vän att åka med! Alltså JIPPIE!!!!! 
Hey min sushibabe.

Pappa har skaffat whats app vilket är ytterst spännande då han inte är smsguden själv. Men en fin bild på 2 av sina döttrar skickade han allt! 
Känns helt overkligt för mig att Kajsa kommer om 2 veckor, helt overkligt. Nyss va de oklart när jag skulle få se henne igen och sedan va de 60 dagar och nu 13... Kan inte förstå det, hon ska komma hit till mitt liv, galet galet. Mår typ redan dåligt över 2 januari när jag måste säga hejdå igen. De va galet jobbigt att säga hejdå till moster och kusse så tror att det blir en fruktansvärd dag. Men vi ska ha de så bra de andra dagarna att det blir värt det!!!



Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!