Söndag

Idag har jag mestadels befunnit mig i 
mitt rum, kollat film och pillat med bloggen, hehe. Jag skulle gjort minst 2 tvättar men nej... Haha. 
På kvällen träffade jag Amanda, Dalia, Johanna, Jana och en belgisk tjej Marie på The Office för middag. Efter det gick jag och Amanda till Ben and Jerry, där vi började planera present till Dalia som fyller på torsdag.
 
Johannas appertizer, USA jaja.
 
Mumma med pumpkin!



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Malin

Låter som en trevlig söndag! Vi har varit på julskyltning och tagit en adventsfika med Cia och barnen. Ha en härlig måndag! Kram

Svar: Åh så mysigt!!
Tack det samma ❤️
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-02 @ 06:32:16
Postat av: Matilda

Men dö, den glassen vill jag smaka.

Svar: Riktigt god var den dö!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-02 @ 13:35:36

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!