Stressig morgon och TJUGO GRADER CELSIUS!!!

Familjen lämnar huset för att åka till JFK och vidare till Mexico, bye bye ses 2014! De har lämnat tre paket till mig som jag INTE får öppna förens julafton......WIE!
Idag får Isabelle reda på att hennes flyg blir flyttat från Newark till LaGuardia. Jag ska lämna Isabelle vid 1 på park n ride där hon skulle ta shutteln till Newark. Nu blev det vid tolv istället (efter att de ringt och försökt få ett annat flyg från New York till Europa istället för New York-Chicago-Munchen-GBG... utan större lycka). Jag börjar speeda rätt rejält för att hinna till bussen med Isabelle som säger '' min jacka''. Japp den hänger kvar i hallen. Skit i den kör bara kör. Kommer fram till park n ride och bussen är sönder man ba hahahha är detta SANT?! 
Kommer på att jag kan köra hem och hämta jackan och ställa mig vid nästa hållplats och vänta på bussen och lämna jackan, så *speedar hem igen, kastar mig på dörren, hämtar jackan, speedar till Lingwood* får vänta där kanske 5-10 minuter och sen kommer bussen ändå, puh! Folk blir förvänade när de försöker gå på och Isabelle står i dörren med en utstärkt hand MY JACKET! Slutet gott allting gott! 
Nu ska jag bädda säng till Kajon som ska lnda om ca 3 timmar, duscha och åka och handla mat osv. 
 
Kan meddela att det är 21 grader i Ridgewood idag, går runt i T-shirt ute så aa känns som december. Väldigt högluftfuktighet också så är verkligen shortsväder. Familjen åkte i short idag, väldigt praktiskt att komma till Mexico med perfekt lager av kläder!

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!