Surprise!

En litet halvledsen födelsedagsflicka kom hem till mig vid 11. I tron om att endast jag kunde ses, att vi skulle in till town för ärenden och sushi satt hon väldigt tålmodigt när jag gjorde allt för att dra ut på tiden som möjligt eftersom Tess slutade vid 12 så kunde hon och Amanda inte vara redo i town förens vid 12.15 cirkus.
Säger åt Dalia (som är läskigt hungrig stackarn!) att vi måste in till Daily Treat för lösa lite lucia-problem (oexisterade). Väl inne är Tess och Amanda redo att sjunga Ja må hon leva. Lät väldigt förtjusande kan jag tala om (jag sjöng ju med). Så eb överrasknings lunch fick hon samt present från Tess, min och Amandas får hon på BOOM ikväll. Vi hade en sjukt rolig present/överraskning som tyvärr blev inställd (kan berätta sen, börjar jobba nu). Så ikväll drar jag till boom! Synd bara att jag är så TRÖTT! Lucia-övningen igår håll på till nästan elva...




Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!