Trötter

Atm kollar jag vetenskapens värld, varför kollar jag serier när det finns sånt här sjukt intressant att kolla på? Visst att man måste koncentrera sig något mer, men lär mig ju massa intressant! 
Kollat ett avsnitt om varför män är längre än kvinnor, finns några olika teorier, men skulle behöva kolla en gång till för att verkligen få in allt (kanske därför jag väljer att kolla skitTV) nu kollar jag på ett som handlar om att fasta, intressant! Vill ej sova men 22.36 är 36 min för mycket för att jag ska må ok imorgon när klockan ringer. 

Gillar ej pretzels, men dessa choklad täckta, yum. 



Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Matilda

Ditt hår ser sååå fint ut. Men kan man få se lite bättre bilder tack typ med en kamera utomhus haha

Svar: Haha ok ok i Will!
♡ Elin Eriksson, 19 år

2013-12-10 @ 13:41:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!