Au Pair-Academy

Heeey. Klockan är snart sju och ska snart äta frulle. 
Igår hade vi ''skola'' från 8 till kvart över 4. Halv 5 gick bussen till New York. Vi hade en guide som berättade en miljard saker om olika hus och kvarter så minns nästan inget av vad han sa, men lärde mig att Jay Z har fått sitt namn från 2 subways-linjer J och Z, han bodde tydligen mellan de två och när hans kompisar skulle hem till honom sa de att de skulle åka till ''Jay Z''. 
 
Här på Au Pair academy är vi 103 au pairer, 2 av dem killar. Igår pratade vi allmänt om au pair-yrket och om de olika åldrarna, det mesta är sådant som man redan vet så det 'r inte så ansträngande att lyssna på. Vi har lektion hela dagen idag, lite segt men det är ändå ok. Vi ska öva på hjärt-och lungräddning, wiho. 
 
Här har vi frukosten som jag åt igår, man får verkligen kriga för att få nyttig frukost. 
 
Här är jag på Times Square, alltså<333. 
Vi kom dit vid 8 ungefär och då var det för ljust, men vid 9 precis innan vi åkte var det mörkare och då är det coolare hehe. 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Dax att anpassa sej efter deras matkultur, kanske❔❔

Svar: Hmmm vill du att jag ska rulla hem till Sverige sen kanske??
Elin Eriksson

2013-07-17 @ 21:02:33
Postat av: jullebullefulleulleeeee

du har klänning ja är imponerad ;););)

Svar: jag har fått en ny stil nu Julia
xP xD ^^ :PPPpppPPPppp
Elin Eriksson

2013-07-17 @ 22:24:43
Postat av: Amitis

Så mycket intressant fakta och historia om New York, och det som fäste i huvudet på dig var Jay-Z? HAHHAHA ELIN
Pusss ha de bra fortsätt uppdatera <3<3<33

Svar: Hahah, ja men det var ju sjukt bra fakta om honom ändå???
Elin Eriksson

2013-07-18 @ 13:56:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!