Balkonghäng (Uppdaterad med bilder)

Hey! 
Det blev ett snabbt besök på Granden mallen där jag köpte denna på Urban Outfitters.
 
 
Jag har fortfarande inte riktigt tagit in att jag är i USA. Tycker fortfarande att husen, bilarna och lastbilarna är coola, hehe. Men när man åker på motorvägen och ser Empire State i horisonten så förstår jag att jag faktiskt är här, wiho!
Efter att min area director va på besök har jag lite ångest över allt: körkort, skola, bankpapper, bankkort, personnummer och sånt. Men tar tag i det imorgon och nästa vecka. 
Min första vecka är done! Fick min lön idag, 200 dollar. Sån lycka!! 
Nu sitter jag och tjejerna (Ellen, Anna, Amelie, Olivia) hos Sanna ute på hennes balkong, musik och vin, gött liv!! 
Anna, Amelie och jag splitta en pizza. 
 
Vi har även bakat kakor på kikärtor. 
 
 
Hoppas ni där hemma får en bra helg! Puss!!

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Malin

Hejsan syster!
Ja, fatta att du bor i ' USA'!! Visst är det speciellt med sin första lön. Det verkar ju finnas ställen där man kan sätta sprätt på dem också- lite smått avundsjuk. Men Jenny o jag ska ju ha en barnledig dag i Jkpg idag inte fy skam det heller😉. Underbart att höra att du ha det bra - att livet leker helt enkelt! Njut! Puss på dig!

Svar: Hej!! Har det väldigt bra, dock är det lite svårt att komma in i en ny familj med nya regler och rutiner! Men om nån vecka tror jag att det är lättare med det! Annars är allt toppen, hälsa barnen! :) Puss!
Elin Eriksson

2013-07-27 @ 08:00:24
Postat av: Pia

Var det gott med kikärtskakor❔

Svar: Ja, de smakade faktiskt gott! :)
Elin Eriksson

2013-07-27 @ 22:06:22
Postat av: Irma

Snygg klänning! Fan vad bra du verkar ha det. Puss

Svar: Tack!! Ja det är grymt bra :)
Elin Eriksson

2013-07-28 @ 14:10:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!