Ben & Jerry's

I går (lördag) åkte familjen iväg och stannar på hotell över natten så jag och Ellen åkte in till Ridgewood och åt bagels till frulle. Sedan körde Ellen runt i Ridgewood för att lära mig att hitta, går väl sådär än så länge. Vi hämta upp Ellens kompisar Anna och Amelie (au pairer i Rigdewood) och vi åkte till Ben & Jerry's för lunch (hehe). 
 
Efter glassen badade vi i poolen & solade. Gött. Sedan åkte vi in till Ridgewood igen och åt sushi & därefter blev det filmkväll hos en annan au pair, Olivia. 
 
Idag vaknade jag 11.50, fortfarande trött. Jag körde bilen för första gången idag också, men körde bara runt i kvateret lite. Just nu kör jag vääldigt långsamt och lugnt, Ellen ger mig 2 månader och sedan kommer jag vara lika galen som henne, hehe.

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Åh var ligger den B&J då? Inte i Ridgewood? Är det billigt? XD måste dit när vi kommer o hälsar på haha

Svar: Den ligger i Ridgewood!!!35:- för en pint :)
Men billigare i vanliga mataffärer!!
Elin Eriksson

2013-07-21 @ 19:37:45
Postat av: Pia

Tycker du ska fortsätta med att köra vääääldigt lugnt och försiktigt!😘

Svar: Okejdå <3
Elin Eriksson

2013-07-21 @ 19:38:35
Postat av: Amitis

Har du börjat passsa barnen än? Verkar som om det är ganska chill än så länge!

Svar: Ellen (au pairen som varit här nu) lämnar huset nu i natt och ska bo hos en kompis så från och med i morgon jobbar jag! :)
Elin Eriksson

2013-07-21 @ 22:02:40
Postat av: Malin

Gott🍧avundsjuk!

2013-07-22 @ 15:27:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!