Första arbetsdagen

Efter Graydon igår tänkte jag att det var dax att spendera lite tid med familjen så jag följde med dem på middag, det blev sushi igen, yum. Det var mysigt att äta med familjen, men det var lite synd att att den äldsta grabben inte var med då han är iväg på ett golfläger. 
 
Idag är det min första riktiga arbetsdag här, so far so good. Min värdmamma jobbar hemifrån idag så det är skönt. Men det jag gjort idag än så länge är väcka barnen, ge dem frulle och sedan vänta på camp-bussen som hämtar upp dem PRECIS utanför deras dörr. Har även slängt i en tvätt. Lätt som en plätt!
Nu ska jag och värdmamman iväg till affären för att handla.
 
Här är min övernyttiga amerikanska frulle! 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Fick du äntligen gå å handla mat????

Svar: Ja jag & Hayley va å handla lite mat precis!!
Elin Eriksson

2013-07-22 @ 17:20:07
Postat av: Kajsa

Give me dat macka

Svar: When you ready come n' get it
Elin Eriksson

2013-07-22 @ 17:24:13
Postat av: Matilda

Åh kom precis hem och har skrollat igenom alla inlägg. Nästa storbloggaren ju! Keep up the good work, du ser ut att leva drömmen. Puss

Svar: Frågan är hur länge jag pallar hehe. Men har de rätt så gött här!! :)
Elin Eriksson

2013-07-22 @ 17:42:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!