Första dagarna i Ridgewood

Heeey. Nu är jag hos familjen och har precis sovit min andra natt här. Tänkte berätta om de senaste dagarna som gått.
Torsdag: Min värdmamma, det yngsta barnet i familjen och Ellen (Au Pairen som har varit här det senaste året) kom och hämtade mig vid hotellet klockan ett. Vi åkte till en mall (som jag helt glömt bort namnet på) där vi åt frozen yoghurt. Sedan åkte vi hem till huset och jag fick en liten tour av huset som är så fint! I mitt rum hade de satt upp bilder på mig med mina vänner och familj, och så fick jag lite fina sovkläder, så gulligt!
 
 
 
Efter det badade Ellen, jag och lillflickan i poolen ett tag och sedan var det dax att träffa killarna. De kom hem från camp för dagen och hoppade ut ur en gul skolbuss utanför huset, precis som på film! 
Jag, Ellen, min värdmamma och lillflickan åkte in till centrumet i Ridgewood där vi åt middag. På kvällen fick jag träffa lite släktingar och vänner till familjen samt de andra au pair-tjejerna i Ridgewood, yäy!
 
Första middagen i Ridgewood *nyttig*
 
 
Fredag: Efter att barnen hoppade på den gula bussen och åkte iväg till camp åkte jag och Ellen till en annan mall för att shoppa. På mallen finns bland annat Abercrombie, Hollister, Urban Outfitters och Forever 21, DÖR.
 
Jag och Ellen åt på en hamburgeresturang som var så amerikansk som den bara kan bli. *Lycklig och onyttig*
 
 
Vi badade i poolen när lillflickan kommit hem och jag försökte ligga å sola lite, men det är FÖR varmt, det är tydligen en heat wave här nu, gött.
På kvällen tog Ellen med mig till hennes regular pub, The Office. JAg fick träffa tjejerna en gång till och det var jättetrevligt, men jag var så trött så jag satt och jäspade tre gånger i minuten efter klockan elva. 
 
Jag fick äntligen sova ut nått sånär idag, men känner mig forfarande jetlagged, yes. 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Malin

Hejsan! Vilket bra start du fått! Härligt! Måste vara helt rörigt i huvudet på dig med alla nya upplevelser o intryck.
Vi är på väg till Götet efter en underbar vecka i Strömstad. Kommer bli tomt utan er tjejer, men pappa får underhålla oss. Han står visst redo vid grillen- ska bli gott!
Stooor kram från oss

Svar: Jag har nog aldrig varit såhär trött såhär länge någonsin innan... Det är riktigt svårt att hitta i Ridgewood och det tar mycket energi att behöva prata och lyssna på engelska, men det är kul!!
Elin Eriksson

2013-07-20 @ 17:52:55
Postat av: Kajsa

Blir hungrig när jag ser bilderna heheheheh.. Du verkar ha det as gött, och shoppingen fyfan! Du får visa vad du köpte!!! Mer korta inlägg! PUSS

Svar: Det är inte så lätt att uppdatera hela tiden Kajsa :P Har det asgött men alla pengar kommer försvinna....
Elin Eriksson

2013-07-20 @ 18:40:35
Postat av: jullee

åå va söta dom är som satt upp bilder :D var de de ända du shoppa i NY ja trodde du skulle vara crazy som du var back in the days när vi shoppa? XD haha lål

Pözzz // Jölleböllee

Svar: haha jölle. jag shoppade inte något i NY. Jag shoppade det där i New Jersey. Man betalar ingen skatt på kläder så det är much cheaper!!! Kom hit!! Saknar dig!!!!Om du kommer så ska jag shoppa loss XD
Elin Eriksson

2013-07-22 @ 21:17:23
Postat av: jullee

vaaa shoppa du inte din galning? de va de ja trodde du skulle göra :O saknar dig med din bajs är på, dock drar ja ett flyg till spaninen imon ;););) hänka '?

Svar: skrev ju, det är dyrare i Nevvan och vi hade dessutom ingen tid till att handla! Din gris!! Hoppas du får det bra <3
Elin Eriksson

2013-07-23 @ 21:17:28

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!