Första dagen

Heey!! Nu är klockan 7 på moronen och jag ska snart gå ner och äta frulle men först tänkte jag skriva om hur den första dagen varit!
När jag var framme vid Newark träffade jag fler au pairer som också nyss landat. När vi gick ut från flygplatsen var det som att gå in i en vägg, det var så varmt!! Från Newark åkte jag och ca 20 andra au pairer med en buss i ca 10 minuter till hotellet där jag nu befinner mig. Vi fick en liten föreläsning om vad som kommer ske under Au Pair Academy och sedan fick vi göra vad vi ville. Jag & en svensk tjej gick till Starbucksen som ligger vid hotellet & sedan badade vi i poolen på hotellet. Vi blev ett gäng au pairer som hängde lite vid poolen och sedan gick vi ut på taket för att sola och torka. Det var fortfarande sjukt varmt ute och klockan var då 18.00. 
Vi blev fem tjejer som åt middag tillsammans på hotellet, SÅ GOTT med mat!! Jag beställde en ceasar chicken wrap. Tänkte mig en smarrig wrap med sallad till. Nej. Pommes såklart!! Märks att man är i USA alltså. 
 
 
Utsikten från hotellet är så göööd. 
 
Idag ska vi ha au pair-skola, och sedan ska vi in till New York, yäääääääz! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

Hahah alltid pommessss. själv har jag o mamma käkat lunch vid 8 och sen levt på frukt fram tills nu när vi väntar på souvlaki mmmm!! SAKNAR DIG hoppas du har det sjukt kul i NY idag, är inte alls avundsjuk! Puss

Svar: Saknar er!! Hoppas ni har det bra i grekland!! New York var bra som vanligt hehe. PUSS
Elin Eriksson

2013-07-16 @ 19:10:38
Postat av: Malin

Hej kära du!
Vad härligt du verkar ha det! Wow- Vilken utsikt, helt fantastisk! Njut av livet och var rädd om dig! Tjejerna hälsar! Kramis

Svar: Tack å hälsa tillbaka till sötisarna!
Elin Eriksson

2013-07-16 @ 19:58:30
Postat av: Irma

Fan vad Goa pommesen såg ut!!!

Svar: De va svingoda!! (fast hade gärna ätit dina köttbullar, ditt mos och din sås.)
Elin Eriksson

2013-07-17 @ 08:32:15

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!