Göd morning

Upp vid 7.10, börja jobba 7.15. Det är ganska praktiskt att jobba hemma. Nu är klockan halv tolv och jag har käkat frulle och kollat Hang over 3. 
 
Jag anstränger mig hårt för att ni åtminstone ska få trevliga matbilder. Kolla va gött med yoghurt, blåbär, jordgubbar och cheerios. Något som förvånade mig är att cheeriosen inte va sötade med varken socker, honung eller glasyr, bra jobbat amerika! 
En annan sak som förvånade mig var igår när det ringde på dörren och det stod en man i komplett kirurg-outfit utanför. Förstod först nada, men han var tydligen pappa till flickan som var här på en snabb playdate hos min lillflicka. hejåhå. 

Är såhär glad när jag äntligen får äta frulle.
 
 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Amitis

När du började förklarade situationen med kirurgen trodde jag att den skulle ta en annan "turn" ... hahahahahahahhaha

Svar: hahaha du är sjuk.
Elin Eriksson

2013-07-25 @ 18:05:58

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!