Najs

Hellu!
Igår hos Sanna efter pizzan och kikärtkakorna gjorde vi s'mores, marshmallows, choklad (vi använde nutella) och kex. Man värmer marshmallowsen i eld och lägger den mellan två kex med choklad, mömma!
 
Vi hade göttigt tjejsnack plus mer roligheter. Vi var även några som sov över. En riktigt härligt afton med andra ord! 
 
Efter frullen i morse visade Amelie och Anna mig utsiktsplatsen i Ridgewood, man såg hela New York skyline i horizonten, väldigt coolt men också overkligt. Vi åkte vidare till Ridgewoods ''centrum'' där vi gick i lite affärer och sedan drog vi till Country Pancake House. 
 
Vi beställde 2 pannkakor var (det vanliga är 4st.) åt en så fick min första doggy bag med mig hem, wiho! Satt i en minipark lite kort och nu är jag hemma för att snart börja jobba. 
Pöss!
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Mycket "nyttigheter"! 😊 Puss o kram

Svar: Haha, självklart! är ju i USA mammi :) puss!
Elin Eriksson

2013-07-28 @ 09:44:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!