Namnsdag

Wiho idag är det min namnsdag, hade jag varit hemma hade jag beställt någon god maträtt typ lax och färskpotatis. Alltså :( Och druckit mjölk! Saknar mjölken jag dricker hemma, den jag har här smakar typ samma men har massa socker i sig så det suger. Saknar även partillevattnet, vattnet här smakar lite klor, yum. Men jag har ätit bananpannkaka till lunch & ikväll blir det macaroni and cheese, ändå gött. 
Kolla i vänstra hörnet, min high tech phone jag har här, ''au pair-telen''. 
 
Idag har städerskan varit här, hon städar allt utom mitt å barnen rum så tänkte att jag skulle passa på att städa (läs lägga saker på sin plats) mitt rum nu då. Fattar inte att det kan ha blivit så stökigt på så kort tid? Har ju INGA saker så hur går det till? Märkte att jag måste damma och dammsuga där inne också. Får bli morgondagens projekt. 
Mitt LILLA rum. Sjukt litet, men har kommit på en bra sak med ett litet rum: Jag når allt från sängen, väldigt bra. Glömde ljuset *släcker från sängen* 
 
 

Kommentarer till detta inlägg:

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!