Onsdag

Sämst rubrik jag vet. Det är inte lätt att komma på en passande rubrik kan jag lova.
Ellen och Olivia kom över en par timmar idag för att göra mig sällskap vid poolen vilket var mycket uppskattat. Vid 16 jobbade jag igen & faktsikt ända fram till 22, så jag lagade middag och hela köret!
 
Kyckling och sallad blev det (känns som jag driver en matblogg med alla jäklans matbilder jag lägger upp). 
 
Det är inte det lättaste att ta hand om barn man inte bestämmer 100% över och särskillt inte när jag inte känner dem helt än, (plus att orden fastnar i munnen på mig när jag försöker förklara vad som gäller) men ungarna lär sig sakta men säkert att jag inte ger mig i första taget. Dock tycker de kanske att jag är lite sträng. Men när de frivilligt gosar med mig framför TVn på kvällen känner jag mig för stunden som världens lyckligaste au pair.
 
Anna var mycket snäll och hämtade upp mig när jag slutat, det var nämligen en utomhusbio i Ridgewood ikväll. Jag hann inte se så mycket av filmen (Jurassic Park) men det var skönt att komma ut lite! Nu ska jag sova och hoppas på att mellangrabben inte är sjuk imorgon då han var lite hängig ikväll. PUSS
 
Utomhusbion
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Det var ju kul att du fick se lite av den iallafall!

Svar: Jappsi!!
Elin Eriksson

2013-07-25 @ 09:28:34

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!