ORKA! @#!%*€

Lite så kände jag när bilen inte startade när jag varit på en snabb kaffepaus i Ridgewood med tjejerna. Lite halvt lack + panikslagen ringer jag min vmamma. Efter ca 20 min i den grova hettan som uppstod på parkeringen kommer en man och hjälper mig med bilen. Wiho. Nu är jag hemma och back on track efter att jag vikt en stor hög med tvätt. Om ca 15 min kommer kidsen, innan dess ska jag fixa lite packning till dem och sedan blir det ut å köra bil hela kvällen lång.
Bra saker som hänt idag: 
*skype med Rerre å Karin
*gött väder
*kaffepaus
*bada i pool
*druckit mjölk
Adios friendos. 
 
Här får ni en bild på Frihetsgudinnan för att jag vill åka in till New York igen, nuuuuuuu!!
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Kajsa

När vi kommer får du guida oss igenom hela NY nu när du är där så ofta!! Hoppassss allt är bra puss

Svar: Bara var där två gånger sen jag kom hit men... hehe. JA. Ska bli många fler gånger, laviju <3
Elin Eriksson

2013-07-30 @ 09:23:17
Postat av: Pia

Vilken tur att han hjälpte dej, vad var det för fel?
(Pappa tycker att vi skulle skriva): det ska va en man till det!!!

Svar: När jag ringde Hayley sa hon direkt att det var batteriet men när hjälpen kom sa han att det inte va batteriet och han kunde starta bilen. Tror de va för ratten va för snevriden haha.
Elin Eriksson

2013-07-30 @ 09:23:46

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!