Prosopagnosi

När barnen var iväg på camp passade jag på att tvätta och städa. Jag gick aldrig på en upptäcksfärd för himlen såg något osäker ut. Istället kom min värdpappas syster och hennes dotter och hämtade mig och jag följde med dem till en resturang någonstans där de åt lunch. Jag hittar fortfarande inte i området, känns som om jag lider av prosopagnosi (ansiktsblindhet, nej jag visste inte om det ordet innan lärde mig det precis nu) fast med hus. ALLT ser likadant ut. Well. När jag kom hem hade jag tid att sola lite vid poolen. Jag hann även skypea med Matilda, Julia och Amitis idag vilken var awesome. Snart ska jag hämta lillflickan från en playdate.
 
Här dödade jag 1,5 timmar innan idag
 
 

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Anna

Hehe, känner såå igen mig. Kommer fortfarande ihåg hur lycklig jag var när jag hittade hem själv från route 17 för första gången. Haha! Det är inte du som är trög det är fett svårt i början! Goodie night

Svar: Tack det där muntrade upp mig lite hehe, nighty night! :)
Elin Eriksson

2013-07-24 @ 05:13:27
URL: http://annaiusa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!