Sista dagen på Au Pair Academy

Om en kvart ska jag och mina roommates (en liten mexicanare & en tysk) lämna hotellrummet. Vi måste checka ut direkt efter frukosten idag. Klockan ett kommer min värdmamma att hämta mig dirket från hotellet! Yäääy! 
 
Det kommer vara lite tråkigt att säga hejdå till en del av tjejerna här eftersom vi umgåtts intensivt i 3-4 dagar nu. En av de viktigaste sakerna jag lärt mig under denna tiden är att jag är SÅ lyckligt lottad när det kommer till vilken värdfamilj jag ska ha. Har nämligen hört sträckhistorier: En tjej ska ta hand om 6 barn, en ska ta hand om fyrlingar där pappan har gått bort, en ska ta hand om en 16-årig tjej och några stycken ska ta hand om nyfödda. So glad that ain't me. 
 
(Sorry Kajsa det blev ingen bild i detta inlägg, hann ej! Ska inte hända igen, puss)

Kommentarer till detta inlägg:
Postat av: Pia

Lycka till Elin❕😘😘😘

Svar: <3
Elin Eriksson

2013-07-18 @ 15:21:44
Postat av: Anonym

Lycka till!! Ska följa ditt år i USA här på bloggen :-) kram

2013-07-18 @ 16:09:20
URL: http://idajernberg.blogg.se
Postat av: Malin

Spännande! Du hade fixat fyrlingar- inga problem.Du har ju haft hand om Viola 😉.
Vad spännande att du äntligen får träffa din värdfamilj. Lycka till! 😘o kram!

Svar: Haha sant! En Viola är nog som 4 andra barn! Kram!
Elin Eriksson

2013-07-18 @ 21:17:06
Postat av: Shnööööö

Berätta ALLT om familjen i kommande inlägg!!!!

Svar: Yööö määäään
Elin Eriksson

2013-07-19 @ 14:33:29

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mitt namn?

E-postadress: (kommer inte att publiceras)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tackar!